Płeć * kobietamężczyzna
Grupa wiekowa * od 18 do 30 latod 31 do 40 latod 41 do 50 latod 51 do 60 latod 61 do 70 latod 71 do 80 latpowyżej 80 lat
Wykształcenie * podstawowezawodoweśredniewyższe
1. Jak Pan/Pani ocenia czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem rejestracji? dobrzeźle
2. Jak Pan/Pani ocenia kompetencje pracowników rejestracji? dobrzeźle
3. Jak Pan/Pani ocenia zachowanie pracownika rejestracji? (uprzejmość, życzliwość, uważne słuchanie, udzielanie informacji) dobrzeźle
Personel medyczny – lekarze POZ, pielęgniarki POZ, położna POZ
1. Jak Pan/Pani ocenia poziom opieki lekarskiej? (uprzejmość, życzliwość, szacunek, zainteresowanie, poświęcony czas i uwagę, efektywność leczenia) dobrzeźle
2. Jak Pan/Pani ocenia poziom opieki pielęgniarek i położnych (uprzejmość, życzliwość, szacunek, zainteresowanie, poświęcony czas i uwagę, efektywność opieki)? dobrzeźlenie korzystałam/em z opieki pielęgniarkinie korzystałam/em z opieki położnej
3. Jak Pan/Pani ocenia dostęp do opieki pielęgniarek i położnych? dobrzeźlenie korzystałam/em z opieki pielęgniarkinie korzystałam/em z opieki położnej
4. Jak Pan/Pani ocenia przystępność informacji udzielonych przez personel na temat Pani/Pana stanu zdrowia? dobrzeźle
5. Jak Pan/Pani ocenia dostępność i jakość opieki w ramach wizyty domowej? dobrzeźlenie korzystałam/em
6. Czy uzyskuje Pan/Pani wystarczającą wiedzę o planowanych badaniach, konsultacjach i leczeniu, umożliwiającą współuczestnictwo w podejmowaniu decyzji? taknie
1. Jak Pan/Pani ocenia poszanowanie godności osobistej w trakcie pobytu w Placówce? dobrzeźle
2. Jak Pan/Pani ocenia stopień zapewnienia prywatności i intymności w trakcie wizyty i badania lub zabiegu? dobrzeźle
3. Czy obecność osób trzecich w gabinecie nastąpiła po wyrażeniu przez Pana/Panią zgody (np. innej osoby spośród personelu medycznego, rejestratorki)? taknienie wystąpiła taka sytuacja
4. Czy poleciłby Pan/Pani naszą Przychodnię swojej rodzinie, znajomym? taknie
Pozostałe, inne uwagi dotyczące funkcjonowania Przychodni: