Przeskocz do treści
Przychodnia Aksamitna Gdańsk
Opieka Zdrowotna
Czcionka
domyślna wielkość czcionki
większa czcionki
największa czcionka
Kontrast
Social media
Menu główne
Opieka podstawowa
Poradnia dla dorosłych
Poradnia dla dzieci chorych
Poradnia dla dzieci zdrowych
Gabinet zabiegowy/EKG
Gabinety prywatne
Dietetyk
INFORMACJE DLA PACJENTA
Opieka nocna i świąteczna
Zasady udzielania świadczeń
Zasady udzielania teleporad
Opieka koordynowana
Standardy opieki małoletnich
Obowiązek informacyjny
Cennik
Baza wiedzy
e-recepta, IKP
Programy profilaktyczne
Sport – orzeczenia
O nas
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Projekty unijne
Galeria
Media o nas
Kontakt
Rejestracja
Ankieta
Strona główna
/
Ankieta satysfakcji Pacjenta
Ankieta satysfakcji Pacjenta
Drukuj
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Płeć
*
Kobieta
Mężczyzna
Grupa wiekowa
*
od 18 do 30 lat
od 31 do 40 lat
od 41 do 50 lat
od 51 do 60 lat
od 61 do 70 lat
od 71 do 80 lat
powyżej 80 lat
Wykształcenie
*
Podstawowe
Zawodowe
Średnie
Wyższe
Rejestracja - 1. Jak Pan/Pani ocenia czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem rejestracji?
Dobrze
Źle
Rejestracja - 2. Jak Pan/Pani ocenia kompetencje pracowników rejestracji?
Dobrze
Źle
Rejestracja - 3. Jak Pan/Pani ocenia zachowanie pracownika rejestracji? (uprzejmość, życzliwość, uważne słuchanie, udzielanie informacji)
Dobrze
Źle
Personel medyczny – 1. Jak Pan/Pani ocenia poziom opieki lekarskiej? (uprzejmość, życzliwość, szacunek, zainteresowanie, poświęcony czas i uwagę, efektywność leczenia)
Dobrze
Źle
Personel medyczny – lekarze POZ, pielęgniarki POZ, położna POZ
Personel medyczny – 2. Jak Pan/Pani ocenia poziom opieki pielęgniarek i położnych (uprzejmość, życzliwość, szacunek, zainteresowanie, poświęcony czas i uwagę, efektywność opieki)?
Dobrze
Źle
nie korzystałam/em z opieki pielęgniarki
nie korzystałam/em z opieki położnej
Personel medyczny – lekarze POZ, pielęgniarki POZ, położna POZ
Personel medyczny – 3. Jak Pan/Pani ocenia dostęp do opieki pielęgniarek i położnych?
Dobrze
Źle
nie korzystałam/em z opieki pielęgniarki
nie korzystałam/em z opieki położnej
Personel medyczny – lekarze POZ, pielęgniarki POZ, położna POZ
Personel medyczny – 4. Jak Pan/Pani ocenia przystępność informacji udzielonych przez personel na temat Pani/Pana stanu zdrowia?
Dobrze
Źle
Personel medyczny – lekarze POZ, pielęgniarki POZ, położna POZ
Personel medyczny – 5. Jak Pan/Pani ocenia dostępność i jakość opieki w ramach wizyty domowej?
Dobrze
Źle
nie korzystałam/em
Personel medyczny – lekarze POZ, pielęgniarki POZ, położna POZ
Personel medyczny – 6. Czy uzyskuje Pan/Pani wystarczającą wiedzę o planowanych badaniach, konsultacjach i leczeniu, umożliwiającą współuczestnictwo w podejmowaniu decyzji?
Tak
Nie
Personel medyczny – lekarze POZ, pielęgniarki POZ, położna POZ
Pytania ogólne - 1. Jak Pan/Pani ocenia poszanowanie godności osobistej w trakcie pobytu w Placówce?
Dobrze
Źle
Pytania ogólne - 2. Jak Pan/Pani ocenia stopień zapewnienia prywatności i intymności w trakcie wizyty i badania lub zabiegu?
Dobrze
Źle
Pytania ogólne - 3. Czy obecność osób trzecich w gabinecie nastąpiła po wyrażeniu przez Pana/Panią zgody (np. innej osoby spośród personelu medycznego, rejestratorki)?
Tak
Nie
Nie wystąpiła taka sytuacja
Pytania ogólne - 4. Czy poleciłby Pan/Pani naszą Przychodnię swojej rodzinie, znajomym?
Tak
Nie
Pozostałe, inne uwagi dotyczące funkcjonowania Przychodni:
Wyślij